ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Πουρές μήλου-έκπληξη!

Από την CraftCookLove

Το μήλο είναι συνήθως από τα φρούτα που πρωτοδοκιμάζουμε στα μωρά μας όταν ξεκινάμε την εισαγωγή τους στις στερεές τροφές. Και καλά κάνουμε, θα πω εγώ, καθώς αποτελεί ένα φρούτο εξαιρετικά πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή και φυτικές ίνες.

Το καλύτερο με το μήλο είναι να το ψήσουμε για λίγα λεπτά στον ατμό, καθώς έτσι γίνεται πιο τρυφερό και πολτοποιείται πολύ καλύτερα. Είναι γλυκό και εύκολο στη γεύση, σχεδόν για την πλειοψηφία των μωρών που το δοκιμάζουν.

Αποτελεί την τέλεια βάση για πολλές συνταγές, όπως επίσης και για γευστικούς συνδυασμούς ώστε να ετοιμάσουμε μία τροφή γεμάτη θρεπτικά συστατικά για το μωρό μας.

Η λαχανίδα (ή αλλιώς kale) αποτελεί μία από τις προσθήκες που, ενώ σε μικρή ποσότητα δεν επηρεάζει καθόλου γευστικά, συντελεί ωστόσο στο να δημιουργήσουμε μία φρουτόκρεμα “διατροφική βόμβα”.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τα θρεπτικά συστατικά των υλικών μας:

  • Το μήλο περιέχει:

Βιταμίνη C που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Βιταμίνη B, η οποία συμμετέχει στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, στην παραγωγή ενέργειας και στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Βιταμίνη Α και β- καροτένιο, οι οποίες προστατεύουν το δέρμα και συνεισφέρουν στην καλή όραση.

Βιταμίνη Ε, η οποία διαθέτει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιθρομβωτικές ιδιότητες και φυσικά είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες.

  • Η λαχανίδα:

Αποτελεί πηγή ασβεστίου, ιδανικό για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

Σίδηρο, μαγγάνιο το οποίο είναι εκτός των άλλων και αντιθρομβωτικό.

Λιπαρά Ω3, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία του εγκεφάλου καθώς και αντιοξειδωτικά. Περιέχει επίσης βιταμίνη Α, βιταμίνη Β6, απαραίτητη για την υγεία του εγκεφάλου.

Βιταμίνη C, σε διπλάσια ποσότητα από ένα πορτοκάλι καθώς και

Βιταμίνη Κ η οποία συμβάλλει στην καλή υγεία των οστών και στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων.

 

Νομίζω ότι σας έπεισα, τι λέτε;

Η συνταγή που ακολουθεί μπορεί να αξιοποιηθεί από τα πρώτα στάδια εισαγωγής στα στερεά, εφόσον στραγγιστεί καλά από ίνες και μικρά κομμάτια σε λεπτό στραγγιστήρι.

Τα υλικά μας για 150 γρ πουρέ:

 

  • 1 μεσαίου μεγέθους μήλο (220 γρ)
  • 6 γρ λαχανίδα πλυμένη και κομμένη σε χοντρά κομμάτια

 

Πάμε να φτιάξουμε τη συνταγή μας:

  1. Ξεφλουδίζουμε το μήλο και το κόβουμε σε μικρούς κύβους.

2. Σε μία μεσαία κατσαρόλα, γεμίζουμε το 1/3 με νερό και το φέρνουμε σε σημείο βρασμού.

3. Βάζουμε το καλαθάκι ατμού, χαμηλώνουμε τη φωτιά σε μεσαία θερμοκρασία και απλώνουμε τα κυβάκια μήλου.

4. Κλείνουμε το καπάκι της κατσαρόλας και ατμίζουμε για 9 λεπτά.

5. Προσθέτουμε τη λαχανίδα πλυμένη και κομμένη σε χοντρά κομμάτια και ατμίζουμε για ακόμα 5 λεπτά.

6. Πολτοποιούμε το μήλο και τη λαχανίδα, είτε με ράβδο είτε σε θερμοάντοχο επεξεργαστή τροφίμων.

7. Σερβίρουμε χλιαρό τον πουρέ μας.

 

Καλή θρεπτική όρεξη!!

Craftcooklove

Αθηνά Καψάσκη