BIO MAMA

Τεχνικές Μαγειρέματος Βρεφικού Φαγητού

 Μαγειρέψτε στον ατμό

Η γεύση και τα θρεπτικά συστατικά των τροφών διατηρούνται όταν μαγειρεύουμε στον ατμό.  Οι υδατοδιαλυτές βιταμίνες Β και C  καταστρέφονται από το πολύ βράσιμο.  Το μπρόκολο π.χ χάνει το 60% των βιταμινών του όταν βράσει, ενώ το 20% όταν μαγειρευτεί στον ατμό.

Βράσιμο

Τα θρεπτικά συστατικά μπορεί να καταστραφούν με τον παρατεταμένο βρασμό – χρησιμοποιείστε ελάχιστο νερό και βράστε μέχρι οι τροφές να μαλακώσουν.

Φούρνος

Οι τροφές διατηρούν τα συστατικά τους και μας γλιτώνουν από πολύ λάτρα.  Ψήνουμε πατάτες, γλυκοπατάτες και κολοκύθες, αφού τις τρυπήσουμε με ένα πιρούνι μέχρι να μαλακώσουν.  Τις καθαρίζουμε και τις πολτοποιούμε.

Μικροκύματα

Τα φρούτα και τα λαχανικά μαγειρεύονται πολύ γρήγορα και με μικρή απώλεια θρεπτικών συστατικών.

 

Back to list